PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Dovednosti v matematice u žáků s dyskalkulií: ověření výzkumného nástroje a výsledky výzkumu. In Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 187-207. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33. ISBN 978-80-210-6677-9. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1170031, author = {Pavlíčková, Lenka}, address = {Brno}, booktitle = {Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům}, edition = {1.}, keywords = {didactic test; dyscalculia; mathematics}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6677-9}, pages = {187-207}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Dovednosti v matematice u žáků s dyskalkulií: ověření výzkumného nástroje a výsledky výzkumu}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1170031 AU - Pavlíčková, Lenka PY - 2013 TI - Dovednosti v matematice u žáků s dyskalkulií: ověření výzkumného nástroje a výsledky výzkumu VL - Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066779 KW - didactic test KW - dyscalculia KW - mathematics N2 - Kapitola se zaměřuje na odlišnosti v úrovni osvojených dovedností v matematice u žáka s dyskalkulií a u žáků bez dyskalkulie. Prezentujeme zde postup ověřování výzkumného nástroje, kterým byl didaktický test, a hlavní i dílčí výsledky výzkumného šetření, které se zaměřují na dovednosti žáka v matematice. ER -
PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Dovednosti v matematice u žáků s dyskalkulií: ověření výzkumného nástroje a výsledky výzkumu. In \textit{Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~187-207. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33. ISBN~978-80-210-6677-9.
|