GULOVÁ, Lenka, Lenka REMSOVÁ a František TRAPL. Dramatická výchova a její aplikace v multikulturních lekcích. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dramatická výchova a její aplikace v multikulturních lekcích
Název anglicky Drama Education and its Application in Multicultural Lessons
Autoři GULOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí), Lenka REMSOVÁ (203 Česká republika, domácí) a František TRAPL (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2013.
Další údaje
Originální jazyk ukrajinština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Ukrajina
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072782
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Dramatická výchova předsudky multikulturní lekce žáci učitelé praktická cvičení praxe a teorie
Klíčová slova anglicky Drama education prejudice multicultural lesson pupils teachers practical exercise practice and theory
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D., učo 5686. Změněno: 16. 4. 2014 11:58.
Anotace
Workshop byl realizovaný na Ukrajině, na Krymu, ve městě Sudak. Účastníky workshopu byli učitelé z oblasti Sudaku. Jednalo se o celodenní komponovaný program složený ze tří bloků. S týmem ukrajinských učitelů se pracovalo prostřednictvím metod dramatické výchovy a pedagogiky volného času. Součástí byly prezentace multikulturních lekcí a multikulturních témat, s kterými lze pracovat ve školním vzdělávání i v oblasti volného času.V rámci workshopu byly prezentovány výsledky výzkumných analýz realizovaných v oblastech multikulturní výchovy. V rámci workshopu byly prezentovány výsledky výzkumných analýz realizovaných v oblastech multikulturní výchovy.
Anotace anglicky
The workshop took place in Sudak in Crimea, Ukraine. The participants of the workshop were teachers from Sudak. It was a day-long composite programme consisting of three blocks. The team of Ukrainian teachers was involved with the use of techniques of drama and leisure education. A part of the workshop were presentations of multicultural lessons and multicultural topics which can be utilised in school education and leisure. Results of research analyses carried out in domains of multicultural education were presented during the workshop. The results of the workshop projected into the resulting analysis of qualitative research focused on multicultural education.
Návaznosti
MUNI/A/0072/2012, interní kód MUNázev: Podpora výsledků tvůrčí činnosti na Pedagogické fakultě (Akronym: ProRIV)
Investor: Masarykova univerzita, Grantová agentura MU, Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 27. 2. 2020 00:33