MAZÁČOVÁ, Pavlína. Knihovníci, nebojte se kurikula! aneb Tajemství školních vzdělávacích programů. In Seminář Informační vzdělávání uživatelů Sdružení knihoven ČR, Havířov, 23.-24. dubna 2014. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Knihovníci, nebojte se kurikula! aneb Tajemství školních vzdělávacích programů
Název anglicky Librarians, do not worry curriculum! or The Secret of school educational programs
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Seminář Informační vzdělávání uživatelů Sdružení knihoven ČR, Havířov, 23.-24. dubna 2014, 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/14:00075504
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky kurikulární dokument; školní vzdělávací program; rámcové vzdělávací programy; informační vzdělávání; knihovna
Klíčová slova anglicky curriculum document; school educational program; framework educational programs; information literacy; library
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 1. 3. 2018 10:51.
Anotace
Přednáška reflektuje autorčiny výzkumné aktivity v oblasti informačního vzdělávání a učících knihovníků. Rámcový a školní vzdělávací program - to jsou dva klíčové dokumenty, s nimiž pracují ředitelé škol i učitelé při přípravě vzdělávacího obsahu. ŠVP rozhoduje o směřování školy z hlediska skladby a priorit témat vzdělávacích oblastí. Protože do vzdělávacího prostředí stále více vstupují také knihovníci, je velmi potřebné, aby se školními vzdělávacími programy byli obeznámeni a uměli s nimi pracovat při přípravě lekcí informačního vzdělávání.
Anotace anglicky
The lecture reflects the authors of research activities in the field of information education and learning librarians. Framework and school educational program - these are the two key documents they work with school principals and teachers in the preparation of educational content. SEP decide on the direction of the school in terms of composition and priority areas of educational topics. Because the educational environment increasingly entering the library staff is very necessary to make the school curriculum are knowledgeable and know how to work with them in preparing lessons with information.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0241, interní kód MUNázev: Centrum informačního vzdělávání: rozvoj informační gramotnosti na MU (Akronym: CEINVE)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum informačního vzdělávání: rozvoj informační gramotnosti na MU, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 13:11