Informační systém Masarykovy univerzity 

Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky

česky | in English

JANÍK, Tomáš a Karolína PEŠKOVÁ. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky. Brno: Masarykova univerzita, 2013. 354 s. ISBN 978-80-210-6396-9. doi:10.5817/CZ.MUNI.M210-6396-2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky
Název anglicky School education: contexts, curriculum, participants, processes, results
Autoři JANÍK, Tomáš a Karolína PEŠKOVÁ.
Vydání Brno, 354 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor Pedagogika a školství
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Čítárna Munispace
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6396-9
Doi 10.5817/CZ.MUNI.M210-6396-2013
Klíčová slova česky podmínky; kurikulum; aktéři; procesy; výsledky
Klíčová slova anglicky contexts; curriculum; participants; processes; results
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Bibliografie 732 záznamů
Změnil Změnila: Mgr. Jana Šlancarová, učo 371418. Změněno: 24. 2. 2015 16:39.
Anotace
V knize jsou rozpracovány teoretické rámce a výzkumné nástroje umožňující realizovat výzkum v různých oblastech školního vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy a výsledky. V jednotlivých kapitolách jsou řešena témata jako inkluze ve vzdělávání, klima třídy, kvalita učebnic, motivace v procesu autoregulace učení, rozvíjení kompetence k učení, postoje učitelů k environmentální problematice a další.
Anotace anglicky
The book introduces theoretical background and research instruments for research into various areas of school education: contexts, curriculum, participants, processes and results. Individual chapters discuss topics such as inclusive education, classroom climate, quality of textbooks, motivation in the process of self-regulated learning, developing of learning to learn, teachers’ attitudes towards environmental issues etc.
Návaznosti
MUNI/A/0883/2011, interní kód MUNázev: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Akronym: SKOLA 2012)
Investor: Masarykova univerzita, Grantová agentura MU, Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 24. 10. 2017 00:39

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 24. 10. 2017 00:39, 43. (lichý) týden

Kontakty: istech(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz, studijní odd., správci práv, is-technici, e-technici, IT podpora | Použití cookies | Více o Informačním systému