Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1183372, author = {Janík, Tomáš and Pešková, Karolína}, address = {Brno}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6823-2014}, keywords = {contexts; curriculum; participants; processes; results}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6823-0}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům}, url = {https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/8}, year = {2014} }
TY - BOOK ID - 1183372 AU - Janík, Tomáš - Pešková, Karolína PY - 2014 TI - Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům VL - Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021068230 KW - contexts KW - curriculum KW - participants KW - processes KW - results UR - https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/8 N2 - V knize jsou rozpracovány teoretické rámce a výzkumné nástroje umožňující realizovat výzkum v různých oblastech školního vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy a výsledky. V jednotlivých kapitolách jsou řešena témata jako inkluze ve vzdělávání, klima třídy, kvalita učebnic, komparativní výzkum kurikulárních dokumentů, motivace v procesu autoregulace učení, rozvíjení kompetence k učení, prekoncepty a miskoncepty žáků, postoje učitelů k environmentální problematice a další. ER -
JANÍK, Tomáš a Karolína PEŠKOVÁ. \textit{Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům}. Online. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 263 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33. ISBN~978-80-210-6823-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6823-2014.
|