VÁLEK, Jan a Petr SLÁDEK. Web based dynamic modeling in school physics. In Interactive Collaborative Learning (ICL), 2011 14th International Conference on Interactive Collaborative Learning 11th International Conference Virtual University. 2011. ISSN 1877-0428. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICL.2011.6059617.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Web based dynamic modeling in school physics
Autoři VÁLEK, Jan a Petr SLÁDEK.
Vydání Interactive Collaborative Learning (ICL), 2011 14th International Conference on Interactive Collaborative Learning 11th International Conference Virtual University, 2011.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISSN 1877-0428
Doi http://dx.doi.org/10.1109/ICL.2011.6059617
UT WoS 000303452100078
Klíčová slova česky Dynamické modelování; graf; fyzikální model; web
Klíčová slova anglicky Dynamic modeling; graph; physical model; web
Změnil Změnil: PhDr. Jan Válek, Ph.D., učo 166133. Změněno: 9. 10. 2023 12:17.
Anotace
The contribution presents web based dynamic modeling in school physics developed by means of Hypertext Preprocessor PHP. By this approach we enable to understand various physical phenomena to students and at the same time to demonstrate the power of the dynamic modeling that is used mainly in technology and science. Dynamic modeling can be used to present to pupils results of examples they would not able to analytically calculate themselves. By changing one parameter in small increments students can observe changes in the entire system supported by visualization and animation of studied phenomenon.
Anotace česky
Příspěvek prezentuje webovým dynamické modelování ve fyzice školních vyvinutý pomocí Hypertext Preprocessor PHP. Tímto přístupem jsme mohli pochopit různé fyzikální jevy studentům a zároveň demonstrovat sílu dynamické modelování, který se používá hlavně v oblasti technologií a vědy. Dynamické modelování lze představit žákům výsledky příkladů, které by nebyly schopny pro analytický výpočet se. Změnou jednoho parametru v malých krocích studenti mohou pozorovat změny v celém systému podporované vizualizace a animace studoval fenomén.
VytisknoutZobrazeno: 7. 5. 2024 18:20