ŠMEJKALOVÁ, Kateřina. SIMULOVANÉ VÝSEČE SOCIÁLNÍ REALITY VE VÝUCE. In SCHOLA 2014, Inovácie vo výchove a vzdelávaní – trendy v odborovej didaktike. Dubnica nad Váhom, 2014, s. 522-532. ISBN 978-80-89732-15-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název SIMULOVANÉ VÝSEČE SOCIÁLNÍ REALITY VE VÝUCE
Název anglicky THE SIMULATED SEGMENTS OF SOCIAL REALITY IN THE EDUCATION
Autoři ŠMEJKALOVÁ, Kateřina.
Vydání Dubnica nad Váhom, SCHOLA 2014, Inovácie vo výchove a vzdelávaní – trendy v odborovej didaktike, od s. 522-532, 11 s. 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-89732-15-9
Klíčová slova česky Participativní metody, inscenační metoda, simulace sociální reality, domácí násilí, ztvárňování rolí, pedagogická dokumentace, zpětná vazba.
Klíčová slova anglicky Participatory methods, staging method, simulation of the social reality, domestic violence, physical representation of roles, expert argumentation, feedback.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: JUDr. Mgr. Ing. Kateřina Šmejkalová, PhD., učo 5699. Změněno: 3. 12. 2014 12:35.
Anotace
Příspěvek se zabývá problematikou výuky sociálních vztahů, s kterými se setkavají při výkonu povolání příslušníci Policie ČR. Autorka na konkrétní vyučované sociální realitě a to řešení případů domácího násilí, hodnotí zavedení participativní metody do výuky příslušníků Policie ČR. Participativní metodou lze ověřit různé teoretické, intelektuální i praktické dovednosti aktérů zaměstnání, jejichž úroveň v konečném důsledku ovlivní celkovou míru úspěšnosti řešení simulovaného případu.
Anotace anglicky
This paper deals with the teaching of social relations , which we encounter in the exercise of the profession by police. The author taught in a particular social reality and to deal with cases of domestic violence , assesses the implementation of participatory methods in the teaching of police officers . Using participatory method we can verify the various theoretical, intellectual and practical skills of actors employment, the level ultimately affects the overall success rate of solving simulated case.
VytisknoutZobrazeno: 6. 10. 2024 08:51