JANÍK, Tomáš, Eva MINAŘÍKOVÁ a Miroslav JANÍK. Erarbeitung der Videofälle im VideoWeb: Ergebnisse einer Vorstudie mit EFL Lehramtstudierenden. In 2. Fachtagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF). 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Erarbeitung der Videofälle im VideoWeb: Ergebnisse einer Vorstudie mit EFL Lehramtstudierenden
Název česky Zpracování videopřípadů ve VideoWebu: Výsledky pilotní studie se studenty učitelství anglického jazyka
Autoři JANÍK, Tomáš, Eva MINAŘÍKOVÁ a Miroslav JANÍK.
Vydání 2. Fachtagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF), 2014.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky video; vzdělávání učitelů; video v učitelském vzdělávání; videopřípady; angličtina jako cizí jazyk
Klíčová slova anglicky video; teacher education; video in teacher education; video cases; English as a foreign language
Změnil Změnila: Mgr. Eva Minaříková, Ph.D., učo 102818. Změněno: 27. 2. 2015 16:15.
Anotace
Der Beitrag stellt den Einsatz von Videos in der Ausbildung von Lehramtsstudierenden im Fach Englisch in den Mittelpunkt. In der Studie werden die Beobachtungshilfen für strukturierte bzw. unstrukturierte Videofälle gezielt variiert und die Effekte auf die einzelnen Subprozesse der professionellen Wahrnehmung untersucht.
Anotace česky
Příspěvek představuje přístup k využití video v přípravném vzdělávání učitelů anglického jazyka. Ve studii byly variovány strukturované a nestrukturované videopřípady a zkoumány jejich souvislost s jednotlivými procesy uvažování založeného na vědění jako součásti profesního vidění učitelů.
Návaznosti
GA13-21961S, projekt VaVNázev: Profesní vidění a jeho rozvíjení prostřednictvím analýzy založené na videu (z pohledu učitelů angličtiny jako cizího jazyka)
Investor: Grantová agentura ČR, Profesní vidění a jeho rozvíjení prostřednictvím analýzy založené na videu (z pohledu učitelů angličtiny jako cizího jazyka)
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 18:29