JANÍK, Tomáš, Eva MINAŘÍKOVÁ, Michaela PÍŠOVÁ, Klára KOSTKOVÁ a Miroslav JANÍK. Učitelé sledují videozáznamy výuky: analýza obsahové dimenze profesního vidění. Online. In 22. výroční konference ČAPV. 2014, [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učitelé sledují videozáznamy výuky: analýza obsahové dimenze profesního vidění
Název anglicky Teachers watch classroom video sequences: analysis of the content dimension of professional vision
Autoři JANÍK, Tomáš, Eva MINAŘÍKOVÁ, Michaela PÍŠOVÁ, Klára KOSTKOVÁ a Miroslav JANÍK
Vydání 22. výroční konference ČAPV, 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky video; vzdělávání učitelů; video v učitelském vzdělávání
Klíčová slova anglicky video; teacher education; video in teacher education;
Změnil Změnila: Mgr. Eva Minaříková, Ph.D., učo 102818. Změněno: 27. 2. 2015 16:38.
Anotace
Předkládaný příspěvek představuje dílčí výstup projektu GA ČR GA13-21961S Profesní vidění a jeho rozvíjení prostřednictvím analýzy založené na videu (z pohledu učitelů angličtiny jako cizího jazyka). Cílem příspěvku je na základě dat z online dotazníku popsat profesní vidění učitelů anglického jazyka, konkrétně toho, jak se při sledování videozáznamu výuky jiných učitelů projevuje obsahová dimenze profesního vidění.
Anotace anglicky
The presentation introduces partial findings of the research project Exploring professional vision and its development through video-based analysis (from the perspective of teachers of English as a foreign language). The aim of the presentation is to describe EFL teachers professional vision based on data from an online video-based questionnaire. It specifically focuses on how the content dimension of professional vision is realised in teachers' comments on video sequences from other teachers' classes.
Návaznosti
GA13-21961S, projekt VaVNázev: Profesní vidění a jeho rozvíjení prostřednictvím analýzy založené na videu (z pohledu učitelů angličtiny jako cizího jazyka)
Investor: Grantová agentura ČR, Profesní vidění a jeho rozvíjení prostřednictvím analýzy založené na videu (z pohledu učitelů angličtiny jako cizího jazyka)
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 14:15