BARTOŇOVÁ, Miroslava. Rozvoj čtenářských dovedností u žáků se specifickými poruchami učení. In PIPEKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. PIPEKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. 89-106, 17 s. neubeden. ISBN 978-80-210-7530-6. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1228413, author = {Bartoňová, Miroslava}, address = {Brno}, booktitle = {PIPEKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti.}, edition = {1}, editor = {PIPEKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M.}, keywords = {specific learning difficulties pupil dyslexia approach education process reading comprehension strategies}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-7530-6}, pages = {89-106}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Rozvoj čtenářských dovedností u žáků se specifickými poruchami učení}, year = {2014} }
TY - CHAP ID - 1228413 AU - Bartoňová, Miroslava PY - 2014 TI - Rozvoj čtenářských dovedností u žáků se specifickými poruchami učení VL - neubeden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021075306 KW - specific learning difficulties pupil dyslexia approach education process reading comprehension strategies N2 - Kapitola se zaměřuje na proces čtení a jeho zákonitosti v edukaci žáků se specifickými poruchami učení v období povinné školní docházky. Nahlíží na čtení jako jednu z klíčových dovedností, která otevírá prostor ke vzdělávání a společenskému uplatnění jedince. V kapitole vymezujeme základní atributy čtení, specifikujeme proces čtení s akcentem na strategie využívané pedagogy v procesu vzdělávání. Její součástí jsou realizovaná dílčí výzkumná šetření s cílem analyzovat proces čtení u žáků s SPU a zaměřit se na analýzu metod využívaných v procesu čtení na prvním stupni základní školy ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Rozvoj čtenářských dovedností u žáků se specifickými poruchami učení. In PIPEKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. \textit{PIPEKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti.}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s.~89-106, 17 s. neubeden. ISBN~978-80-210-7530-6.
|