2014
Students with intellectual disability in inclusive education settings
BARTOŇOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Students with intellectual disability in inclusive education settings
Název česky
Žáci s mentálním postižením v inkluzivním prostředí základní školy
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1.vyd. Brno, 173 s. 2014
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00080006
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6817-9
Klíčová slova česky
lehké mentální postižení; inkluze; základní škola; diferenciace; individualizace; metody; organizační forma; učitel; poradenství
Klíčová slova anglicky
mild intellectual disability; inclusion; elementary school; differentiation; individualization; methods; organizational forms; teacher; counselling
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2015 09:06, Dana Nesnídalová
V originále
The scientific publication focuses on education for students with mild intellectual disability in inclusive primary schools. The aim is to describe the possibilities of education for students with mild intellectual disability in mainstream schools The book is written with the use of the monographic procedure and the technique of critical analysis of scientific Czech and foreign language literature. The empirical part presents two research projects completed with the use of quantitative and qualitative research methods. The research aim was to analyse factors influencing inclusive education for students with mild intellectual disability in mainstream schools.
Česky
Monografie řeší problematiku vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základní školy. Cílem je popsat možnosti vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Je zpracovaná monografickou procedurou s využitím techniky kritické analýzy odborné literatury české a zahraniční provenience. Empirická část představuje dva výzkumné projekty s využitím metod kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Cílem výzkumných šetření bylo analyzovat faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu.
Návaznosti
MUNI/M/0012/2013, interní kód MU |
|