2015
Vybrané mobilní aplikace vhodné do výuky předmětů zaměřených nejen na ochranu obyvatelstva
VÁLEK, Jan, Petr SLÁDEK a Jan KREJČÍZákladní údaje
Originální název
Vybrané mobilní aplikace vhodné do výuky předmětů zaměřených nejen na ochranu obyvatelstva
Název česky
Vybrané mobilní aplikace vhodné do výuky předmětů zaměřených nejen na ochranu obyvatelstva
Název anglicky
Selected Mobile Application Suitable to Learning Process into Subjects Focused not only to Population Protection
Autoři
VÁLEK, Jan (203 Česká republika, garant, domácí), Petr SLÁDEK (203 Česká republika, domácí) a Jan KREJČÍ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Zlín, Historie a současnost chemických zbraní, od s. 247-253, 7 s. 2015
Nakladatel
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakkulta logistiky a krizového řízení
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14410/15:00083003
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7454-491-0
Klíčová slova česky
vzdělávání; mobilní aplikace; dotazník; digitální učební materiál
Klíčová slova anglicky
education; mobile application; questionnaire; digital learning material
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 29. 5. 2015 19:28, PhDr. Jan Válek, Ph.D.
V originále
Příspěvek je zaměřen na použití mobilních zařízení v procesu vzdělávání, s orientací na výuku předmětů cílených nejen na ochranu obyvatelstva. Podává přehled o aktuálním stavu tvorby mobilních studijních materiálů na různých mobilních platformách. Výzkumná část se zabývá současným stavem užívání mobilních zařízení ve školách a také připraveností učitelů zahrnout nové technologie do vyučovacího procesu.
Anglicky
The paper is focused on the use of mobile devices in education, with a focus on teaching subjects targeted not only to protect the population. It gives an overview of the current state of creation of mobile learning materials for various mobile platforms. The research deals with the current state of the use of mobile devices in schools and teachers' readiness to incorporate new technology into the teaching process.