VÁLEK, Jan a Petr SLÁDEK. Mohou být mobilní technologie prostředkem pro výuku přírodovědných předmětů současné generace žáků? In XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. ISBN 978-80-210-7844-4. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mohou být mobilní technologie prostředkem pro výuku přírodovědných předmětů současné generace žáků?
Název česky Mohou být mobilní technologie prostředkem pro výuku přírodovědných předmětů současné generace žáků?
Název anglicky Is it possible to use mobile technology as an instrument for teaching science of the current generation of students?
Autoři VÁLEK, Jan a Petr SLÁDEK.
Vydání XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY, 2015.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-7844-4
Klíčová slova česky Mobilní technologie; vzdělávání; přírodní vědy
Klíčová slova anglicky Mobile technology; education; science
Změnil Změnil: PhDr. Jan Válek, Ph.D., učo 166133. Změněno: 8. 3. 2016 13:36.
Anotace
Vzájemná interakce mobilních technologií a žáků, kteří s nimi dennodenně přichází do styku, navozuje otázku, zda není potřeba hledat pro žáky z generace Z nové výukové metody. Vzdělávání žáků by pak nemuselo nutně probíhat pouze ve škole nebo v čase vyhrazeném domácí přípravě, ale kdykoliv, kdy má žák časový prostoj, kdy na cokoliv čeká. Z výsledků orientačního výzkumného šetření nabídneme některé aplikace pro mobilní technologie, které mohou v tomto ohledu pomoci učitelům při jejich zakomponování do vyučovacího procesu v přírodních vědách.
Anotace anglicky
Interaction of mobile technologies and pupils who work with them every day raises the question if there is a need to seek new teaching methods for pupils from generation Z. Pupils' education would not necessarily occur only at school but whenever the pupils have time. The results of the survey offer some applications for mobile technology that can help teachers in the educational process in the natural sciences.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 09:26