TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Implementation of fostering giftedness in science teacher training. International Journal on New Trends in Education and Their Implications. Ankara, Turecko: Gazi Universitesi, roč. 6, č. 3, s. 18-26. ISSN 1309-6249. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Implementation of fostering giftedness in science teacher training
Název česky Implementace podpory nadání ve vzdělávání přírodovědných učitelů
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání International Journal on New Trends in Education and Their Implications, Ankara, Turecko, Gazi Universitesi, 2015, 1309-6249.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Turecko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00083032
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky nadání; přírodovědné vzdělávání; vzdělávání učitelů
Klíčová slova anglicky giftedness; science education; teacher training
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 26. 2. 2017 18:09.
Anotace
The creation of suitable conditions for the development of students gifted in science is an important task for teachers. The study presents research results of science teacher training in educational methods suitable for fostering gifted students in science. Design-based research was used as the main research method.
Anotace česky
Vytváření vhodných podmínek pro rozvoj přírodovědně nadaných žáků je významným úkolem pro učitele. Studie prezentuje výsledky výzkumu učitelského vzdělávání ve vzdělávacích metodách vhodných pro nadané žáky v přírodovědě. Byla použita výzkumná metoda design-based research.
Návaznosti
266589, interní kód MUNázev: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 10:44