2015
EDUCOLAND as an Example of Linking Educational Theory and Practice
TRNOVÁ, Eva, Josef TRNA a Jan KREJČÍZákladní údaje
Originální název
EDUCOLAND as an Example of Linking Educational Theory and Practice
Název česky
EDUCOLAND jako příklad propojení vzdělávací teorie a praxe
Autoři
TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí), Josef TRNA (203 Česká republika, domácí) a Jan KREJČÍ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Porto, Portugal, END 2015 International Conference on Education and New Developments, od s. 121-125, 5 s. 2015
Nakladatel
World Institute for Advanced Research and Science (WIARS), Portugal
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Portugalsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/15:00083361
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-989-99389-2-2
Klíčová slova česky
konektivismus; celoživotní profesní vzdělávání; vzdělávání přírodovědných učitelů; web portál
Klíčová slova anglicky
connectivism; continuous professional development; science teacher education; Web portal
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2017 18:07, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.
V originále
A serious problem is the gap between educational theory and practice. The objective of our design-based research is to bridge this gap by linking the university research community with school practical areas. The study presents our design-based research results of the professional support of science teachers with the use of an ICT vehicle in the form of the Web portal EDUCOLAND.
Česky
Vážným problémem je mezera mezi vzdělávací teorií a praxí. Cílem našeho design-based výzkumu je překlenutí této mezery mezi univerzitní výzkumnou komunitou a školním praktickým terénem. Studie prezentuje výsledky našeho design-based výzkumu profesionální podpory učitelů s využitím ICT nástroje v podobě webového portálu.
Návaznosti
CZ.1.07/1.3.41/02.0043, interní kód MU |
|