Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1307023, author = {Stuchlíková, Iva and Janík, Tomáš and Slavík, Jan and Píšová, Michaela and Beneš, Zdeněk and Čtrnáctová, Hana and Dvořák, Leoš and Hník, Ondřej and Papáček, Miroslav and Řezníčková, Dana and Staněk, Antonín and Šmejkalová, Martina and Vaníček, Jiří and Vondrová, Naďa}, address = {Brno}, booktitle = {Oborové didaktiky: vývoj - stav - perspektivy}, edition = {1.}, editor = {Iva Stuchlíková, Tomáš Janík et al}, keywords = {field didactic; curriculum; learning; teaching; teacher education}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-7769-0}, pages = {423-453}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Oborové didaktiky: bilance a perspektivy}, url = {https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/549}, year = {2015} }
TY - CHAP ID - 1307023 AU - Stuchlíková, Iva - Janík, Tomáš - Slavík, Jan - Píšová, Michaela - Beneš, Zdeněk - Čtrnáctová, Hana - Dvořák, Leoš - Hník, Ondřej - Papáček, Miroslav - Řezníčková, Dana - Staněk, Antonín - Šmejkalová, Martina - Vaníček, Jiří - Vondrová, Naďa PY - 2015 TI - Oborové didaktiky: bilance a perspektivy VL - Syntézy výzkumu vzdělávání, sv. 2 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021077690 KW - field didactic KW - curriculum KW - learning KW - teaching KW - teacher education UR - https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/549 L2 - https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/549 N2 - Závěrečná kapitola je pojata jako sumarizující na straně jedné a prospektivní na straně druhé. Výklad je zde rozvržen do tří stěžejních částí. V první jsou předestřeny bilance a perspektivy, jak je vidí autoři jednotlivých kapitol. Druhá část nabízí rozvahu o stavu a výhledech oborových didaktik. Ve třetí části jsou potom načrtnuty perspektivy dalšího rozvoje oborových didaktik: (1) Profilování teoretické orientace v oborových didaktikách jako cesta k jejich emancipaci a stabilizaci, (2) posílení výzkumné orientace oborových didaktik a rozvinutí jejich metodologie, (3) průnik perspektivních trendů z oblasti instructional design a curriculum studies do oborových didaktik, (4) zvýraznění role oborových didaktik jako integrujících a koordinujících disciplín v učitelském vzdělávání. ER -
STUCHLÍKOVÁ, Iva, Tomáš JANÍK, Jan SLAVÍK, Michaela PÍŠOVÁ, Zdeněk BENEŠ, Hana ČTRNÁCTOVÁ, Leoš DVOŘÁK, Ondřej HNÍK, Miroslav PAPÁČEK, Dana ŘEZNÍČKOVÁ, Antonín STANĚK, Martina ŠMEJKALOVÁ, Jiří VANÍČEK a Naďa VONDROVÁ. Oborové didaktiky: bilance a perspektivy. In Iva Stuchlíková, Tomáš Janík et al. \textit{Oborové didaktiky: vývoj - stav - perspektivy}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, s.~423-453. Syntézy výzkumu vzdělávání, sv. 2. ISBN~978-80-210-7769-0.
|