Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1317631, author = {Malaník, Michal}, address = {Brno}, edition = {1}, editor = {ŠKOP, Martin, Michal MALANÍK a Markéta KLUSOŇOVÁ}, keywords = {Legal Interpretation, Law, Music, Legal Text, Sheet Music, Methodology, Performance, Judge, Performing Artist, Imagination, Overinterpretation, Improvisation}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-7534-4}, pages = {82-94}, publisher = {Masarykova univerzita, Právnická fakulta}, title = {Právo a hudba: interpretace, imaginace, nadinterpretace, improvizace}, year = {2014} }
TY - JOUR ID - 1317631 AU - Malaník, Michal PY - 2014 TI - Právo a hudba: interpretace, imaginace, nadinterpretace, improvizace PB - Masarykova univerzita, Právnická fakulta CY - Brno SN - 9788021075344 KW - Legal Interpretation, Law, Music, Legal Text, Sheet Music, Methodology, Performance, Judge, Performing Artist, Imagination, Overinterpretation, Improvisation N2 - Příspěvek se zabývá možnými podobnostmi v práci s textem hudebního a právního interpreta. Ať už jde o text právní, nebo hudební, je ho třeba interpretovat a předvést publiku. Co se dá ale ještě považovat za vycházení z textu, jeho doslovného dodržování, a co je už za hranicí? Je potom možné nadinterpretaci, či improvizaci, přirovnat k ničím neomezené libovůli, nebo také podléhají nějakým pravidlům? Článek ukazuje, čím mohou být interpreti práva a hudby vábeni k překročení této hranice, co toto překročení ve výsledku znamená a v jakých příležitostech (jestli vůbec) je žádoucí. ER -
MALANÍK, Michal. \textit{Právo a hudba: interpretace, imaginace, nadinterpretace, improvizace}. Online. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Právnická fakulta, 2014, s.~82-94. ISBN~978-80-210-7534-4.
|