VRUBEL, Martin. Význam determinant inkluzivního vzdělávání pohledem ředitelek a ředitelů běžných škol. In III. Olomoucké speciálněpedagogické dny. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Význam determinant inkluzivního vzdělávání pohledem ředitelek a ředitelů běžných škol
Název anglicky The importance of determinant of inclusive education through directors of normal schools
Autoři VRUBEL, Martin.
Vydání III. Olomoucké speciálněpedagogické dny, 2015.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW program a bulletin příspěvků
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky bariéra; lidé se zrakovým postižením; školní inkluze; lidská práva; vzdělávání; postoje
Klíčová slova anglicky barrier; person with visual impairment; school inclusion; equality of rights; education; attitudes
Změnil Změnila: Mgr. Klára Dobrovolná, DiS., učo 84416. Změněno: 17. 3. 2016 21:51.
VytisknoutZobrazeno: 26. 1. 2020 00:10