a 2015

Význam determinant inkluzivního vzdělávání pohledem ředitelek a ředitelů běžných škol

VRUBEL, Martin

Základní údaje

Originální název

Význam determinant inkluzivního vzdělávání pohledem ředitelek a ředitelů běžných škol

Název anglicky

The importance of determinant of inclusive education through directors of normal schools

Autoři

Vydání

III. Olomoucké speciálněpedagogické dny, 2015

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

bariéra; lidé se zrakovým postižením; školní inkluze; lidská práva; vzdělávání; postoje

Klíčová slova anglicky

barrier; person with visual impairment; school inclusion; equality of rights; education; attitudes
Změněno: 17. 3. 2016 21:51, Mgr. Klára Dobrovolná, DiS.