NOVOTNÁ, Marie. Některá specifika vnímání interpretačních soutěží z pohledu žáků a studentů základních a středních hudebních škol. Musicologica Brunensia, Brno: Masarykova univerzita, 2015, roč. 50, č. 2, s. 101-118. ISSN 1212-0391. doi:10.5817/MB2015-2-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Některá specifika vnímání interpretačních soutěží z pohledu žáků a studentů základních a středních hudebních škol
Název anglicky Some Specifics in the Perception of Musical Competitions from the Viewpoint of Students of Primary and Secondary Music Schools
Autoři NOVOTNÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Musicologica Brunensia, Brno, Masarykova univerzita, 2015, 1212-0391.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor Umění, architektura, kulturní dědictví
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Digitální knihovna FF MU
Kód RIV RIV/00216224:14210/15:00086528
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.5817/MB2015-2-8
UT WoS 000372522000008
Klíčová slova anglicky musical competition; primary art school; conservatoire; musical high/grammar school; musical education; musical sociology; musicality; professional preparation; career of a musician; development of musical talent
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 29. 4. 2016 09:01.
Anotace
Tato studie se zaměřuje na hudebně interpretační soutěže z hlediska žáků a studentů základních a středních hudebních škol. Hledá alternativní přístupy pokud jde o růst hudebního potenciálu nadaných dětí. Ukazuje, že konvenční vnímání soutěží stále oslovuje hlavně budoucí profesionální hudebníky, kteří také považují jejich úroveň obtížnosti za přijatelnou.
Anotace anglicky
This study focuses on competitions in musical interpretation and examines these competitions from viewpoint of pupils and students of primary and secondary music schools. The study is looking for alternative approaches concerning the growth of the musical potential of gifted children. It shows that the conventual perception of competitions still satisfies mainly future professional musicians who consider its level of difficulty as suitable.
VytisknoutZobrazeno: 28. 9. 2020 05:48