JANÍK, Tomáš, Pavel BREBERA, Lubomír DOBRÝ, Pertti KANSANEN, Michaela PÍŠOVÁ, Petr NAJVAR, Renate SEEBAUEROVÁ, Jan SLAVÍK, Vlastimil ŠVEC a Josef TRNA. Pedagogical Content Knowledge nebo didaktická znalost obsahu? 1. vyd. Brno: Paido, 2007, 124 s. Pedagogický výzkum v teorii v praxi. ISBN 978-80-7315-139-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pedagogical Content Knowledge nebo didaktická znalost obsahu?
Název česky Pedagogical Content Knowledge nebo didaktická znalost obsahu?
Název anglicky Pedagogical Content Knowledge or Pedagogical Content Knowledge?
Autoři JANÍK, Tomáš, Pavel BREBERA, Lubomír DOBRÝ, Pertti KANSANEN, Michaela PÍŠOVÁ, Petr NAJVAR, Renate SEEBAUEROVÁ, Jan SLAVÍK, Vlastimil ŠVEC a Josef TRNA.
Vydání 1. vyd. Brno, 124 s. Pedagogický výzkum v teorii v praxi, 2007.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-139-3
Klíčová slova česky didaktická znalost obsahu
Klíčová slova anglicky pedagogical content knowledge
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 5. 9. 2016 22:41.
Anotace
Studie realizované týmem autorů nabízejí pohled na zavedení pojmu pedagogical content knowledge v pedagogice, charakterizují jeho ustanovení v pedagogickém výzkumu a zvažují přínos tohoto pojmu k aktuální diskusi o problematice kurikula a oborových didaktik.
Anotace anglicky
The studies conducted by a team of authors look at introduction of the concept of pedagogical content knowledge in educational science, characterise its establishment in educational research and consider the contribution of the concept to the current discussion on the issue of curriculum and subject didactics.
Návaznosti
GP406/06/P037, projekt VaVNázev: Didaktická znalost obsahu jako klíčový koncept kurikulární reformy
Investor: Grantová agentura ČR, Didaktická znalost obsahu jako klíčový koncept kurikulární reformy
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 23:59