Porucha chování v kontextu inkluzivních trendů ve speciální pedagogice
VOJTOVÁ, Věra. Porucha chování v kontextu inkluzivních trendů ve speciální pedagogice. In Seminář pro ředitele zařízení pro výkon ústavní a ochranné výchovy. 2016. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Porucha chování v kontextu inkluzivních trendů ve speciální pedagogice |
Název česky | Porucha chování v kontextu inkluzivních trendů ve speciální pedagogice |
Název anglicky | Challenging behavior and the special needs approach in inclusive framework |
Autoři | VOJTOVÁ, Věra. |
Vydání | Seminář pro ředitele zařízení pro výkon ústavní a ochranné výchovy, 2016. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Klíčová slova česky | porucha chování; institucionální výchova; diagnostika; intervence; včasná intervence. |
Klíčová slova anglicky | challenging behavior; residetila care; assessment; intervention; early intervention. |
Změnil | Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 1. 12. 2016 12:05. |
Anotace |
---|
Inkluzivní trendy v pedagogice vedou pozornost praxe speciální pedagogiky k včasné intervenci. Výsledky výzkumů na poli poruch chování ukazují na potřebu zaměřit pozornost speciálních pedagogů do prostoru běžného sociálního prostředí dítěte - školy a rodiny. |
Anotace česky |
---|
Inkluzivní trendy v pedagogice vedou pozornost praxe speciální pedagogiky k včasné intervenci. Výsledky výzkumů na poli poruch chování ukazují na potřebu zaměřit pozornost speciálních pedagogů do prostoru běžného sociálního prostředí dítěte - školy a rodiny. |
Anotace anglicky |
---|
Inclusive devlopment in education attracts the focuse of exeprtes in special education practice to early intervention. The outcomes of the researches in the field of behavior disorders demonstrate the need for shiftting their attention into the natural social environment of the child - school and family. |
VytisknoutZobrazeno: 20. 9. 2024 10:47