Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1372565, author = {Nová, Jana and Novotný, Jiří and Racek, Oldřich and Rektořík, Jaroslav and Sekot, Aleš and Strachová, Milena and Válková, Hana}, address = {Brno}, edition = {1. vyd.}, howpublished = {tištěná verze "print"}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8346-2}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Management, marketing a ekonomika sportu}, url = {https://is.muni.cz/obchod/baleni/102493}, year = {2016} }
TY - BOOK ID - 1372565 AU - Nová, Jana - Novotný, Jiří - Racek, Oldřich - Rektořík, Jaroslav - Sekot, Aleš - Strachová, Milena - Válková, Hana PY - 2016 TI - Management, marketing a ekonomika sportu PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021083462 UR - https://is.muni.cz/obchod/baleni/102493 N2 - V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky managementu sportu vstupují, tedy společnost a sport, teorie sportovního managementu, jeho historie, marketing sportu, ekonomická dimenze managementu sportu a jeho využití v aplikovaných pohybových aktivitách. Toto pojetí monografie bylo umožněno tím, že autorský kolektiv tvoří odborníci katedry společenských věd a managementu sportu Fakulty sportovních studií Masarykovy univerzity, kteří se podílejí na výuce, vědeckém výzkumu a publikačních výstupech studia problematiky managementu sportu. Odvětví, které představuje významnou část národního hospodářství pro svou využitelnost ke zvyšování kvality života, pro specifičnost svého řízení, financování a realizaci aktivit na místní, regionální, národní a mezinárodní úrovni. ER -
NOVÁ, Jana, Jiří NOVOTNÝ, Oldřich RACEK, Jaroslav REKTOŘÍK, Aleš SEKOT, Milena STRACHOVÁ and Hana VÁLKOVÁ. \textit{Management, marketing a ekonomika sportu}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 284 pp. ISBN~978-80-210-8346-2.
|