Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1373116, author = {Švec, Vlastimil and Svojanovský, Petr and Pravdová, Blanka and Lojdová, Kateřina and Šimůnková, Barbora and Ondráčková, Michaela and Trebuľová, Sylva}, address = {Brno}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8133-2016}, edition = {1}, keywords = {pre-service teachers' teaching practice; reflective practice; tacit knowledge; gender; authority}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8132-1}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Determinanty účinnosti učitelských praxí}, url = {https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/850}, year = {2016} }
TY - BOOK ID - 1373116 AU - Švec, Vlastimil - Svojanovský, Petr - Pravdová, Blanka - Lojdová, Kateřina - Šimůnková, Barbora - Ondráčková, Michaela - Trebuľová, Sylva PY - 2016 TI - Determinanty účinnosti učitelských praxí VL - Pedagogika v teorii a praxi (Svazek 3) PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021081321 KW - pre-service teachers' teaching practice KW - reflective practice KW - tacit knowledge KW - gender KW - authority UR - https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/850 L2 - https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/850 N2 - V monografii je upozorněno na některé determinanty, které ovlivňují účinnost učitelských praxí studentů učitelství. Jednotlivé kapitoly se zabývají utvářením tacitních znalostí studentů v průběhu praxí, sdílením těchto znalostí s cvičným učitelem, reflexí studentů v průběhu praxí a tacitní dimenzí učitelova hodnocení žáků. Monografie zahrnuje také kapitoly, které prezentují další závažné problémy účinnosti učitelských praxí: vnímání přínosu praxí studenty učitelství, podpora reflexe studentů jejich vzdělavateli, autonomní a heteronomní hodnocení jako determinanta učinnosti praxí a autorita a gender v interakci studentů učitelství se žáky v průběhu praxí. Publikace vyšla též on-line s ISBN 978-80-210-8133-8. ER -
ŠVEC, Vlastimil, Petr SVOJANOVSKÝ, Blanka PRAVDOVÁ, Kateřina LOJDOVÁ, Barbora ŠIMŮNKOVÁ, Michaela ONDRÁČKOVÁ a Sylva TREBUĽOVÁ. \textit{Determinanty účinnosti učitelských praxí}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 143 s. Pedagogika v teorii a praxi (Svazek 3). ISBN~978-80-210-8132-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8133-2016.
|