HOFMANN, Eduard, Iva FRÝZOVÁ, Hana SVOBODOVÁ a Radek DURNA. Terénní výuka jako specifická výuková forma ve výuce na základní škole. Online. In konference Inovácie a trendy v prírodovednom vzdelávaní. 2016, [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Terénní výuka jako specifická výuková forma ve výuce na základní škole
Název česky Fieldwork as a specific form of learning in teaching at primary school
Autoři HOFMANN, Eduard, Iva FRÝZOVÁ, Hana SVOBODOVÁ a Radek DURNA
Vydání konference Inovácie a trendy v prírodovednom vzdelávaní, 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky terénní výuka; základní škola; biologie; geografie
Klíčová slova anglicky field work; elementary school; biology; geography
Změnil Změnila: RNDr. Hana Svobodová, Ph.D., učo 67632. Změněno: 21. 3. 2017 08:46.
Anotace
Příspěvek zkoumá aktuální stav problematiky terénní výuky jako specifické výukové strategie, která je v současné době vyučována na PdF MU. Příspěvek prezentuje různé oblasti výzkumu, metodik a hypotéz, na které se snažíme v souvislosti s realizovaným výzkumem terénní výuky jako silné výukové strategie, odpovědět.
Anotace anglicky
A contribution represents a starting point for research into specific educational forms - fieldwork that is currently taking place the Faculty of Education of Masaryk University in Brno. The paper presents various areas of research, methodology and hypotheses, which we try to answer the questions raised by the research.
Návaznosti
MUNI/A/0946/2015, interní kód MUNázev: Využívání terénní výuky na ZŠ jako specifické výukové strategie
Investor: Masarykova univerzita, Využívání terénní výuky na ZŠ jako specifické výukové strategie, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 21:24