Vybrané oblasti edukace žáků-uprchlíků v České republice
KUROWSKI, Martina. Vybrané oblasti edukace žáků-uprchlíků v České republice. 2016. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Vybrané oblasti edukace žáků-uprchlíků v České republice |
Název česky | Vybrané oblasti edukace žáků-uprchlíků v České republice |
Název anglicky | The selected areas of education of the refugee pupils in the Czech Republic |
Autoři | KUROWSKI, Martina (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | 2016. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Účelové publikace |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/16:00093801 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | Azyl; migrace; žák-uprchlík; edukační strategie; bariéry edukace; podpůrná opatření |
Klíčová slova anglicky | Asylum; migration; refugee pupil; educational strategy; educational barrier; support provision |
Změnil | Změnila: Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D., učo 56187. Změněno: 8. 3. 2017 15:59. |
Anotace |
---|
Disertační práce „Vybrané oblasti edukace žáků-uprchlíků v České republice“ pojednává o tématu vzdělávání specifické skupiny uprchlíků na českých základních školách. Práce je rozdělena dle klasického paradigmatu na teoretickou a empirickou část. Sledovanou problematiku dělíme do tří rovin od nejobecnějších legislativních opatření týkajících se vzdělávání žáků-uprchlíků, přes promítnutí legislativy do konkrétních praktických opatřeních na školách, po nejužší rovinu, která je zároveň nejrozsáhlejší součástí našeho výzkumného šetření a souvisí s konkrétními edukačními jevy ve školní třídě. |
Anotace anglicky |
---|
The doctoral thesis “The selected areas of education of the refugee pupils in the Czech Republic” deals with the topic of education of the specific group of refugees in the Czech grammar schools. The thesis is divided, according to the classical paradigm, into the theoretical and empirical parts. The problematics we focus on are divided into three layers - from the most general legislative measures concerning the education of pupils-refugees, over projecting these measures into the specific actions taken by the schools, to the most specific layer, which is also the largest part of our research, and which relates to the particular educational actions in the classroom. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1216/2015, interní kód MU | Název: Vybrané oblasti sociální pedagogiky v pozornosti začínajících výzkumníků |
Investor: Masarykova univerzita, Vybrané oblasti sociální pedagogiky v pozornosti začínajících výzkumníků, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 31. 5. 2024 22:47