KUROWSKI, Martina. Vybrané oblasti edukace žáků-uprchlíků v České republice. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vybrané oblasti edukace žáků-uprchlíků v České republice
Název česky Vybrané oblasti edukace žáků-uprchlíků v České republice
Název anglicky The selected areas of education of the refugee pupils in the Czech Republic
Autoři KUROWSKI, Martina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Účelové publikace
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00093801
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Azyl; migrace; žák-uprchlík; edukační strategie; bariéry edukace; podpůrná opatření
Klíčová slova anglicky Asylum; migration; refugee pupil; educational strategy; educational barrier; support provision
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D., učo 56187. Změněno: 8. 3. 2017 15:59.
Anotace
Disertační práce „Vybrané oblasti edukace žáků-uprchlíků v České republice“ pojednává o tématu vzdělávání specifické skupiny uprchlíků na českých základních školách. Práce je rozdělena dle klasického paradigmatu na teoretickou a empirickou část. Sledovanou problematiku dělíme do tří rovin od nejobecnějších legislativních opatření týkajících se vzdělávání žáků-uprchlíků, přes promítnutí legislativy do konkrétních praktických opatřeních na školách, po nejužší rovinu, která je zároveň nejrozsáhlejší součástí našeho výzkumného šetření a souvisí s konkrétními edukačními jevy ve školní třídě.
Anotace anglicky
The doctoral thesis “The selected areas of education of the refugee pupils in the Czech Republic” deals with the topic of education of the specific group of refugees in the Czech grammar schools. The thesis is divided, according to the classical paradigm, into the theoretical and empirical parts. The problematics we focus on are divided into three layers - from the most general legislative measures concerning the education of pupils-refugees, over projecting these measures into the specific actions taken by the schools, to the most specific layer, which is also the largest part of our research, and which relates to the particular educational actions in the classroom.
Návaznosti
MUNI/A/1216/2015, interní kód MUNázev: Vybrané oblasti sociální pedagogiky v pozornosti začínajících výzkumníků
Investor: Masarykova univerzita, Vybrané oblasti sociální pedagogiky v pozornosti začínajících výzkumníků, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 31. 5. 2024 22:47