2016
Možnosti diagnostiky školní zralosti u dětí se sluchovým postižením
DOLEŽALOVÁ, Lenka a Adéla ĎÁSKOVÁZákladní údaje
Originální název
Možnosti diagnostiky školní zralosti u dětí se sluchovým postižením
Název česky
Možnosti diagnostiky školní zralosti u dětí se sluchovým postižením
Název anglicky
Possibilities of diagnostic process of school readiness of children with hearing impairment
Autoři
DOLEŽALOVÁ, Lenka a Adéla ĎÁSKOVÁ
Vydání
Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání, 2016
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Změněno: 24. 3. 2017 14:33, PhDr. Lenka Vrbecká Doležalová, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zabývá oblastí přípravy dítěte se sluchovým postižením na povinnou školní docházku a možnostmi diagnostiky školní zralosti, kterou zpravidla provádí speciální pedagogové a psychologové ve speciálně pedagogických centrech pro sluchově postižené. V příspěvku je prezentována část výsledků výzkumného šetření realizovaného v rámci diplomové práce Bc. Adély Ďáskové s názvem Školní zralost dětí se sluchovým postižením.
Anglicky
The paper deals with the field of preparation of children with hearing impairment for the compulsory education and of possibilities to assess their school readiness in the diagnostic process. The diagnostics is provided by special educators and psychologists in special educational centers. In the paper results from the master study of Bc. Adéla Ďásková are partly presented, which is called School readiness of children with hearing impairment.