C 2016

Možnosti diagnostiky školní zralosti u dětí se sluchovým postižením

DOLEŽALOVÁ, Lenka a Adéla ĎÁSKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Možnosti diagnostiky školní zralosti u dětí se sluchovým postižením

Název česky

Možnosti diagnostiky školní zralosti u dětí se sluchovým postižením

Název anglicky

Possibilities of diagnostic process of school readiness of children with hearing impairment

Autoři

DOLEŽALOVÁ, Lenka a Adéla ĎÁSKOVÁ

Vydání

Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání, 2016

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta
Změněno: 24. 3. 2017 14:33, PhDr. Lenka Vrbecká Doležalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá oblastí přípravy dítěte se sluchovým postižením na povinnou školní docházku a možnostmi diagnostiky školní zralosti, kterou zpravidla provádí speciální pedagogové a psychologové ve speciálně pedagogických centrech pro sluchově postižené. V příspěvku je prezentována část výsledků výzkumného šetření realizovaného v rámci diplomové práce Bc. Adély Ďáskové s názvem Školní zralost dětí se sluchovým postižením.

Anglicky

The paper deals with the field of preparation of children with hearing impairment for the compulsory education and of possibilities to assess their school readiness in the diagnostic process. The diagnostics is provided by special educators and psychologists in special educational centers. In the paper results from the master study of Bc. Adéla Ďásková are partly presented, which is called School readiness of children with hearing impairment.