ČEJKOVÁ, Ingrid. Narrative Inquiry : A Classroom Full of Researchers. Studia paedagogica, Brno: Masarykova univerzita, 2016, roč. 21, č. 4, s. 169-173. ISSN 1803-7437.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Narrative Inquiry : A Classroom Full of Researchers
Autoři ČEJKOVÁ, Ingrid (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2016.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Recenze
Obor 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Digitální knihovna FF MU
Kód RIV RIV/00216224:14210/16:00096373
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky narrative inquiry; childhood
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 4. 4. 2018 13:17.
Anotace
Book review - Sisk-Hilton, S., & Meier, D. R. (2017). Narrative inquiry in early childhood and elementary school: Learning to teach, teaching well. New York: Routledge.
Návaznosti
MUNI/A/0960/2016, interní kód MUNázev: Procesy učení v různých sociálních prostředích
Investor: Masarykova univerzita, Grantová agentura MU, Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2019 10:45