Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1389093, author = {Bartošová, Kateřina and Mareš, Jan}, booktitle = {PhD Existence 7 (2017)}, keywords = {teaching psychology; posters.}, language = {cze}, title = {Využití posterů jako aktivizující metody při výuce pedagogické psychologie: kombinované studium}, url = {http://www.contexo.cz/cs/phdexistence7/}, year = {2017} }
TY - CONF ID - 1389093 AU - Bartošová, Kateřina - Mareš, Jan PY - 2017 TI - Využití posterů jako aktivizující metody při výuce pedagogické psychologie: kombinované studium KW - teaching psychology KW - posters. UR - http://www.contexo.cz/cs/phdexistence7/ N2 - Tvorba posterů a jejich využití k předávání vědeckých výsledků je dnes již standartním způsobem komunikace mezi odbornou veřejností. Postery jsou také využívány jako výuková metoda přibližně od 80. let 20 století (Chute, Bank, 1983; Rosenberg, Blount, 1988; Gore, Camp, 1987; Baird, 1991; Sorensen, Boland, 1991; Fowles, 1992 a další.) Na Katedře psychologie PedF MU je této metody systematicky využíváno od roku 2008, kdy byla tvorba a prezentace posteru zařazena do výuky pedagogické psychologie a psychologie ve školní praxi. Příspěvek nabízí teoretické zakotvení práce s postery a popisuje využití této metody u specifické skupiny kombinovaných studentů učitelství i s uvedením konkrétních příkladů. ER -
BARTOŠOVÁ, Kateřina a Jan MAREŠ. Využití posterů jako aktivizující metody při výuce pedagogické psychologie: kombinované studium. In \textit{PhD Existence 7 (2017)}. 2017.
|