MINAŘÍKOVÁ, Eva, Zuzana ŠMIDEKOVÁ, Miroslav JANÍK a Tomáš JANÍK. Využití eye-trackingu ve výzkumu učitele: Proč a jak. In XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2017. ISBN 978-80-7435-688-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití eye-trackingu ve výzkumu učitele: Proč a jak
Název anglicky Using Eye-Tracking in Teacher Research: Why and How
Autoři MINAŘÍKOVÁ, Eva, Zuzana ŠMIDEKOVÁ, Miroslav JANÍK a Tomáš JANÍK.
Vydání XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7435-688-9
Klíčová slova česky výzkum učitele; profesní vidění; eye-tracking
Klíčová slova anglicky teacher research; professional vision; eye-tracking
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Zuzana Šmideková, učo 341797. Změněno: 18. 9. 2017 18:54.
Anotace
Cílem příspěvku je na základě přehledu dostupných studií diskutovat možnosti využití technologie eye-trackingu ve výzkumu učitele a jeho profesního vidění, jaké cíle lze sledovat a jakými způsoby jich lze dosáhnout. Dále bude představen design konkrétního výzkumu, který eye-tracking pro výzkum profesního vidění využívá.
Anotace anglicky
Based on a review of relevant literature, the presentation aims to discuss the possibilities of using eye-tracking technology in research on teachers and their professional vision, what research aims can be addressed and how they can be achieved. Following this, the design of a specific research study that uses eye-tracking for investigating teachers’ professional vision will be introduced.
Návaznosti
GA17-15467S, projekt VaVNázev: Profesní vidění učitelů anglického jazyka v/po akci v komunikačních aktivitách perspektivou eye trackingu
Investor: Grantová agentura ČR, Standardní projekty
VytisknoutZobrazeno: 14. 4. 2021 07:44