HANUŠOVÁ, Světlana, Tomáš JANÍK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Miroslav JANÍK, Klára ULIČNÁ a Jan MAREŠ. Should I stay or should I go aneb Co drží začínající učitele v profesi? In XXV. ročník konference ČAPV Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Should I stay or should I go aneb Co drží začínající učitele v profesi?
Název česky Should I stay or should I go aneb Co drží začínající učitele v profesi?
Název anglicky Should I stay or should I go or What keeps beginning teachers in the profession?
Autoři HANUŠOVÁ, Světlana (203 Česká republika, garant, domácí), Tomáš JANÍK (203 Česká republika, domácí), Eva MINAŘÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Tomáš KOHOUTEK (203 Česká republika, domácí), Miroslav JANÍK (203 Česká republika, domácí), Klára ULIČNÁ (203 Česká republika, domácí) a Jan MAREŠ (203 Česká republika, domácí).
Vydání XXV. ročník konference ČAPV Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/17:00095109
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky začínající učitel; odchod z profese; prediktory
Klíčová slova anglicky novice teacher; drop-out; predictors
Změnil Změnila: Mgr. Eva Minaříková, Ph.D., učo 102818. Změněno: 5. 4. 2018 15:51.
Anotace
Cílem příspěvku je na základě výsledků výzkumu formulovat doporučení směřující k redukci nežádoucích odchodů začínajících učitelů pro školy, školskou politiku a pregraduální vzdělávání učitelů.
Anotace anglicky
The contribution focused on the formulations of recommendations for schools, educational policy and teacher education. The recommended measures are aimed at reducing drop-out in novice teachers.
Návaznosti
GA15-12956S, projekt VaVNázev: Jaký význam má kontext: objektivní determinanty socializace začínajících učitelů
Investor: Grantová agentura ČR, Jaký význam má kontext: objektivní determinanty socializace začínajících učitelů
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 01:15