Jak se učitelé učí. Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování.
ŠEĎOVÁ, Klára. Jak se učitelé učí. Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování. 2017. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Jak se učitelé učí. Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování. |
Název anglicky | How teachers learn. Through the way of professional development to dialogic teaching. |
Autoři | ŠEĎOVÁ, Klára. |
Vydání | 2017. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
WWW | URL |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | dialogické vyučování, učitelé; profesní rozvoj |
Klíčová slova anglicky | dialogic teaching; teachers; professional development |
Změnil | Změnila: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D., učo 23233. Změněno: 11. 1. 2018 11:21. |
Anotace |
---|
Přednáška se zabývá tím, jak se učitelé učí implementovat do své výukové praxe postupy dialogického vyučování. Přednáška je založena na výsledcích akčního výzkumu realizovaného v letech 2013 - 2016. |
Anotace anglicky |
---|
The paper deals with the ways teachers learn to implement dialogic teaching info their teaching practice. It is based on results of an action research project conducted in 2013 - 2016. |
Návaznosti | |
---|---|
GA17-03643S, projekt VaV | Název: Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků |
Investor: Grantová agentura ČR, Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků |
VytisknoutZobrazeno: 21. 9. 2024 09:49