ČERNÝ, Michal. Otevřené kurikulum, participativní vzdělávání a radost z učení. In OpenAlt. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Otevřené kurikulum, participativní vzdělávání a radost z učení
Název anglicky Open curriculum, participatory education and learning pleasure
Autoři ČERNÝ, Michal.
Vydání OpenAlt, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky otevřené kurikulum; učící se společnost; výzkumy; pedagogika; edtech; participativní učení
Klíčová slova anglicky open curriculum; learning society; research; pedagogy; edtech; participatory learning
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 31. 1. 2018 13:19.
Anotace
Jak vypadá vysokoškolský kurz, o jehož obsahu a struktuře diskutují studenti a odborníci? Lze učit to, co studenty zajímá a baví? Jaké má takový přístup úskalí? Může fungovat předmět, ve kterém učební materiály píší studenti sami? Jak s ním nakládat mimo akademické prostředí? V příspěvku jsem mluvil o tom, jak lze takové vzdělávání pro formální i neformální učení zařídit, na co myslet, co se může pokazit a co naopak člověka potěší. Podělil se také o své zkušenosti s takovou výukou také o zpětnou vazbu od studentů.
Návaznosti
MUNI/A/1114/2016, interní kód MUNázev: Design Thinking Action Lab 2017: informační chování a aplikovaný design (Akronym: DISRI)
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2017: informační chování a aplikovaný design, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 15. 5. 2024 03:52