D 2017

Comparative study of EFL/ESP students' responsiveness to peer and teacher asynchronous e-feedback

POJSLOVÁ, Blanka

Základní údaje

Originální název

Comparative study of EFL/ESP students' responsiveness to peer and teacher asynchronous e-feedback

Název česky

Srovnávací studie reakcí studentů na učitelskou a vrstenickou zpětnou vazbu

Autoři

POJSLOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Brno, Research in Foreign Language Teaching and Learning / Fremdsprachenlehr- und Fremdsprachenlernforschung, od s. 99-121, 23 s. 2017

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/17:00100246

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-8869-6

UT WoS

000483894100006

Klíčová slova česky

vrstevnická zpětná vazba; učitelská zpětná vazba; reakce

Klíčová slova anglicky

peer feedback; teacher feedback; responsiveness

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 30. 1. 2020 15:17, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

This case study aims to present partial results of a pilot thesis research whose aims was to adjust the research design and tools of a planned thesis research proper. The planned thesis is to investigate the effects of e-feedback on the development of sociolinguistic competence in ESP students’ writing together with exploring differences between two different modes of providing feedback on students’ writing. One of the research questions of the planned thesis research is to investigate differences in students’ responsiveness to two different modes of feedback provision. The results of the pilot case study investigating students’ responsiveness to these two different modes are discussed in the present study.

Česky

Cílem této studie je prezentovat dílčí výsledky pilotáže výzkumného designu, jejímž cílem byl upravit výzkumný design a nástroje plánovaného výzkumu. Plánovaný výzkum má posoudit, zda a jaký vliv má elektronická zpětná vazba na rozvoj sociolingvistické kompetence studentů angličtiny pro specifické účely u řečové dovednosti psaní a zda existují nějaké rozdíly mezi vrstevnickou a učitelskou zpětnou vazbou. Studie pak zkoumá rozdíly ve způsobu, jakým studenti nakládají s učitelskou a vrstevnickou zpětnou vazbou při revizích svých textů.

Návaznosti

MUNI/A/1277/2016, interní kód MU
Název: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům (Akronym: AKTEV VI.)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty