2017
Comparative study of EFL/ESP students' responsiveness to peer and teacher asynchronous e-feedback
POJSLOVÁ, BlankaZákladní údaje
Originální název
Comparative study of EFL/ESP students' responsiveness to peer and teacher asynchronous e-feedback
Název česky
Srovnávací studie reakcí studentů na učitelskou a vrstenickou zpětnou vazbu
Autoři
POJSLOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, Research in Foreign Language Teaching and Learning / Fremdsprachenlehr- und Fremdsprachenlernforschung, od s. 99-121, 23 s. 2017
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/17:00100246
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-8869-6
UT WoS
000483894100006
Klíčová slova česky
vrstevnická zpětná vazba; učitelská zpětná vazba; reakce
Klíčová slova anglicky
peer feedback; teacher feedback; responsiveness
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 30. 1. 2020 15:17, Dana Nesnídalová
V originále
This case study aims to present partial results of a pilot thesis research whose aims was to adjust the research design and tools of a planned thesis research proper. The planned thesis is to investigate the effects of e-feedback on the development of sociolinguistic competence in ESP students’ writing together with exploring differences between two different modes of providing feedback on students’ writing. One of the research questions of the planned thesis research is to investigate differences in students’ responsiveness to two different modes of feedback provision. The results of the pilot case study investigating students’ responsiveness to these two different modes are discussed in the present study.
Česky
Cílem této studie je prezentovat dílčí výsledky pilotáže výzkumného designu, jejímž cílem byl upravit výzkumný design a nástroje plánovaného výzkumu. Plánovaný výzkum má posoudit, zda a jaký vliv má elektronická zpětná vazba na rozvoj sociolingvistické kompetence studentů angličtiny pro specifické účely u řečové dovednosti psaní a zda existují nějaké rozdíly mezi vrstevnickou a učitelskou zpětnou vazbou. Studie pak zkoumá rozdíly ve způsobu, jakým studenti nakládají s učitelskou a vrstevnickou zpětnou vazbou při revizích svých textů.
Návaznosti
MUNI/A/1277/2016, interní kód MU |
|