POJSLOVÁ, Blanka. Vliv zpětné vazby na rozvoj řečové dovednosti psaní u studentů angličtiny pro specifické účely v terciárním vzdělávání: přehledová studie. In Janíková, V.; Hanušová, S. Výzkum učení a vyučování cizím jazykům. Brno: Masarykova univerzita, 2016, s. 121-140. ISBN 978-80-210-8497-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vliv zpětné vazby na rozvoj řečové dovednosti psaní u studentů angličtiny pro specifické účely v terciárním vzdělávání: přehledová studie
Název česky Vliv zpětné vazby na rozvoj řečové dovednosti psaní u studentů angličtiny pro specifické účely v terciárním vzdělávání: přehledová studie
Název anglicky The effect of feedback on ESP student writing at the tertiary level: Literature review
Autoři POJSLOVÁ, Blanka.
Vydání Brno, Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, od s. 121-140, 20 s. 2016.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-8497-1
Klíčová slova česky zpětná vazba; řečová dovednost psaní; terciární vzdělávání
Klíčová slova anglicky feedback; writing skill; tertiary level
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 10. 4. 2018 13:07.
Anotace
Tato přehledová studie poskytuje přehled českých i zahraničních studií, které zpracovávají téma vlivu zpětné vazby na rozvoj řečové dovednosti psaní a to v kontextu výuky psaní jako cizího nebo druhého jazyka v terciárním vzdělávání. Cílem práce je zmapovat stav poznání v oblasti výzkumu zpětné vazby, který je relevantní k plánované disertační práci.
Anotace anglicky
This paper addresses the subject of feedback and its effect on SL or FL student writing. The first part outlines the problems, briefly summarises theoretical concepts and defines basic terms. The second part presents Czech and international studies which explore the themes of feedback in SL or FL writing classes. The aim of the article is to justify the choice of the theme for the dissertation which focuses on the effect of feedback on EFL university student writing.
Návaznosti
MUNI/A/0961/2015, interní kód MUNázev: Výzkum učení a vyučování cizích jazyků (Akronym: AKTEV V)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizích jazyků, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 22. 7. 2024 17:05