ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative Teachers, Creative Kids: How to introduce creativity to English classrooms. In Seminar for EFL teachers (organized by Xunta de Galicia), February. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Creative Teachers, Creative Kids: How to introduce creativity to English classrooms
Autoři ŠTĚPÁNEK, Libor (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Seminar for EFL teachers (organized by Xunta de Galicia), February, 2017.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14640/17:00100556
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
Klíčová slova česky creativity; creative approach to language teaching; teaching strategies
Klíčová slova anglicky creativity; creative approach to language teaching; teaching strategies
Změnil Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 15. 5. 2018 17:30.
Anotace
This two-day course is designed to familiarise EFL teachers with the creative approach to language teaching. It offers a practice-oriented insight into ways to improve creativity in kids in English classrooms. The course presents creativity in the context of several theoretical concepts and addresses questions of creative potential, processes, situations and barriers. Participants will be engaged in a series of participative activities which will enable them to identify strategies that can broaden their teaching repertoires. They will also gain hands-on experience with best practices, have an opportunity to reflect on their own creative teaching, and see successful examples of how creativity may be developed in kids in English classes.
VytisknoutZobrazeno: 2. 6. 2024 09:23