KOVÁČOVÁ, Kateřina. Využívání tvrůčích metod v hodinách anglického jazyka pro přírodovědce. In PhDr. Igazová Mária, PhD., PhDr. Poórová Edita, PhD., doc. PhDr. Keketiová Jana, PhD. Kvalita jazykového vzdelávania na univerzitách v Európe VII. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta sociálných vied, 2018, s. 46-51. ISBN 978-80-8105-932-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využívání tvrůčích metod v hodinách anglického jazyka pro přírodovědce
Název anglicky Creative Methods in English for Scientists
Autoři KOVÁČOVÁ, Kateřina.
Vydání Trnava, Kvalita jazykového vzdelávania na univerzitách v Európe VII, od s. 46-51, 6 s. 2018.
Nakladatel Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta sociálných vied
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
ISBN 978-80-8105-932-2
Klíčová slova anglicky cognitive, psychoanalysis, creativity, unconscious, education
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Martiníková, Ph.D., učo 240620. Změněno: 12. 12. 2018 13:40.
Anotace
Příspěvek pojednává o základních principech tvořivosti s ohledem na teoretické závěry z oblasti kognitivního a psychoanalytického přístupu. Porovnání těchto přístupů pomohlo nahlédnout některé rozpory, které v uvažování o tvořivosti přetrvávají. Současně přispělo k vytvoření návrhu zúžené definice kreativity, kterou lze použít pro potřeby vzdělávání. Tato definice zohledňuje roli nevědomí ve vzdělávacím procesu a zdůrazňuje potřebu práce s nejistotou. Na základě závěrů byla navržena a dále reflektována konkrétní metoda práce s autentickým materiálem.
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 13:23