ČEŠKOVÁ, Tereza, Iva FRÝZOVÁ a Eduard HOFMANN. Koncepce terénní výuky v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. In Koncepce terénní výuky v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Koncepce terénní výuky v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Název česky Koncepce terénní výuky v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Název anglicky The conception of an outdoor learning/fieldwork in the prospective primary teachers´ curriculum
Autoři ČEŠKOVÁ, Tereza (203 Česká republika, garant, domácí), Iva FRÝZOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Eduard HOFMANN (203 Česká republika, domácí).
Vydání Koncepce terénní výuky v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ, 2018.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/18:00105400
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky terénní výuka; regionální princip; učitelství pro 1. stupeň
Klíčová slova anglicky outdoor learning; fieldwork; regional princip; primary education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Iva Frýzová, učo 12077. Změněno: 11. 3. 2019 14:06.
Anotace
Terénní výuka je komplexní přístup, v němž žáci získávají zkušenosti při výuce mimo školu, přičemž se rozvíjejí nejen v kognitivní, ale i v afektivní, sociální a psychomotorické oblasti. Poster bude zaměřen na koncepci terénní výuky a prvků regionálního principu v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ.
Anotace anglicky
An outdoor learning/fieldwork is a complex approach in which pupils gain experience in out-of-school instruction. They are developed not only in a cognitive but also in an affective, social as well as in psychomotoric area. A poster will be focused on the conception of fieldwork and a use of a regional princip approach in a curriculum for primary teachers.
Návaznosti
MUNI/A/1190/2017, interní kód MUNázev: Uplatňování mezipředmětové spolupráce v terénní výuce (Akronym: UTer)
Investor: Masarykova univerzita, Uplatňování mezipředmětové spolupráce v terénní výuce, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 22:36