SUDICKÝ, Petr. Od interaktivních materiálů k interaktivním učebnám [presentation]. In AEDUCA 2015: 11. ročník konference o vzdělávání dospělých. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Od interaktivních materiálů k interaktivním učebnám [presentation]
Název anglicky From interactive learning materials towards interactive classrooms
Autoři SUDICKÝ, Petr.
Vydání AEDUCA 2015: 11. ročník konference o vzdělávání dospělých, 2015.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky e-learning; vzdělávací prostory
Klíčová slova anglicky e-learning; learning spaces
Štítky e-learning, learning spaces
Změnil Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 10. 4. 2019 09:28.
Anotace
Příspěvek se snaží postihnout určitou změnu v našem vnímání e-learningu a vzdělávacích technologií jako celku v prostředí vzdělávací instituce. Především mám na mysli posun od vnímání e-learningu v úzkém smyslu jako online kurz (tj. nadstavba/doplňek klasicky pojaté prezenční výuky) k širšímu inovativnímu zapojení vzdělávacích technologií "on-site", tedy právě přímo v prezenční výuce pro zvýšení její kvality a efektivity, stejně jako její atraktivity pro studenty. Součástí příspěvku je i nástin úvah, které jsou spojené s vlastním projektováním výukových prostor tak, aby vyhovovaly potřebám moderně pojetého a technologicky obohaceného vyučování.
Anotace anglicky
The paper attempts to depict a certain change within our latest perception of e-learning and learning technologies as a whole within the context of an educational institution. Specifically, the shift from perceiving e-learning in its narrow sense as an online course (functioning as addition to traditional classroom instruction) to broader innovative utilisation of learning technologies on-site, ie directly during classroom instruction, in order to level up its quality and effectivity as well as its attractiveness for students. The paper also touches upon our current thinking about designing learning spaces, so that they could accommodate current, technology-enhanced education practices.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 13:20