C 2019

Social Innovation in Consumer Protection: Online Education in Alternative Financial Services

HYÁNEK, Vladimír, Jiří NAVRÁTIL, Klára PLACIER, Maria FIGUEROA, Begona Alvarez GARCÍA et. al.

Základní údaje

Originální název

Social Innovation in Consumer Protection: Online Education in Alternative Financial Services

Autoři

HYÁNEK, Vladimír (203 Česká republika, garant, domácí), Jiří NAVRÁTIL (203 Česká republika, domácí), Klára PLACIER (203 Česká republika, domácí), Maria FIGUEROA, Begona Alvarez GARCÍA a Luis Ignacio ÁLVAREZ-GONZÁLEZ

Vydání

New York, Social Innovation: Comparative Perspectives, od s. 173-200, 28 s. Routledge Studies in Social Enterprise & Social Innovation, 2019

Nakladatel

Routledge, Taylor & Francis Group

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50902 Social sciences, interdisciplinary

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14560/19:00109158

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-1-351-65535-4

Klíčová slova česky

sociální inovace; občanská společnost

Klíčová slova anglicky

social innovation; civil society

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 14. 5. 2020 08:08, RNDr. Pavel Šmerk, Ph.D.

Anotace

V originále

In this chapter, we focus on a specific innovation stream in the area of alternative financial services (AFSs), namely online financial education and awareness-raising targeting vulnerable social groups.