SEDLÁKOVÁ, Markéta. The education of migrant children in Czech's schools: Evidence from the Czech Republic. In ETEN - The European Teacher Education Network. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The education of migrant children in Czech's schools: Evidence from the Czech Republic
Název česky Vzdělávání dětí migrantů v českých školách: Příklady z České republiky
Autoři SEDLÁKOVÁ, Markéta.
Vydání ETEN - The European Teacher Education Network, 2019.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky diverzita; migranti; sebereflexe; sociální konstrukce; situační analýza.
Klíčová slova anglicky diversity; migrants; self-reflection; social contruction; situation analysis.
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Markéta Košatková, Ph.D., učo 252937. Změněno: 27. 4. 2019 10:06.
Anotace
The presentation shares self-reflections of students teachers', who tutor kids from socially disadvantaged families. In our research, we focused on migrants kids. The study demonstrates the necessity of analyzing the socio-cultural context migrants may find themselves in. My goal is to identify potential challenges and support the inclusion of migrants into Czech's schools. Situation analysis was used for analyzing data. (Cf. Clark, 2016).
Anotace česky
Prezentace sdílí sebereflexi studentů učitelství, kteří doučují děti ze sociálně znevýhodněných rodin (v naší studii se zaměřujeme na děti migrantů). Studie ukazuje důležitost analýzy sociokulturního kontextu, ve kterém jsou děti ukotveny. Cílem prezentace je identifikovat potenciální výzvy ve vzdělávání dětí migrantů a podpořit jejich inkluzi do českých škol. Pro analýzu dat byla využita situační analýza.
Návaznosti
MUNI/A/1042/2017, interní kód MUNázev: Sociálně pedagogický aspekt ve výzkumu (Akronym: VyZsocpeD)
Investor: Masarykova univerzita, Sociálně pedagogický aspekt ve výzkumu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 22. 9. 2024 20:10