MULÍČEK, Ondřej a Daniel SEIDENGLANZ. Public transport in Brno: From socialist to post-socialist rhythms. In Tauri Tuvikene, Wladimir Sgibnev, Carola S. Neugebauer. Post-Socialist Urban Infrastructures. London: Routledge, 2019, s. 158-177. Routledge research in planning and urban design. ISBN 978-0-8153-9265-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Public transport in Brno: From socialist to post-socialist rhythms
Název česky Veřejná doprava V Brně - od socialistických k postsocialistickým rytmům
Autoři MULÍČEK, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí) a Daniel SEIDENGLANZ (203 Česká republika, domácí).
Vydání London, Post-Socialist Urban Infrastructures, od s. 158-177, 20 s. Routledge research in planning and urban design, 2019.
Nakladatel Routledge
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50702 Urban studies
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14310/19:00107463
Organizační jednotka Přírodovědecká fakulta
ISBN 978-0-8153-9265-1
UT WoS 000577115500010
Klíčová slova česky veřejná doprava; Brno; infrastruktura; postsocialismus; město
Klíčová slova anglicky public transport; Brno; infrastructure; post-socialism; city
Štítky rivok, topvydavatel
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Marie Šípková, DiS., učo 437722. Změněno: 20. 1. 2021 10:53.
Anotace
The aim of the chapter is to describe the role of public transportation within changing political and socio-spatial patterns of the post-socialist city. Focusing to the post-socialist CEE countries and especially to the case of middle-sized city Brno (the Czech Republic) respective infrastructural development is interpreted within broader discourse of post/socialist urban time-space.
Anotace česky
Cílem kapitoly je popsat roli veřejné dopravy v měnícím se politickém a socio-prostorovém kontextu post-socialistického města. S důrazem na postsocialistické země východní a střední Evropy, respektive na město Brno je příslušný infrastrukturní vývoj interpretován v rámci širší diskuse postsocialistického městského časoprostoru.
Návaznosti
GA17-16097S, projekt VaVNázev: Prostorová nespravedlnost automobilitních technologií
Investor: Grantová agentura ČR, Prostorová nespravedlnost automobilitních technologií
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 18:58