ZOUNEK, Jiří. Digital Technologies and Teacher education in the Czech Republic. In 360 Webinar series, Spanish University Network of Educational Technology, 10.10.2019. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Digital Technologies and Teacher education in the Czech Republic
Název česky Digitální technologie a vzdělávání učitelů v České republice
Autoři ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 360 Webinar series, Spanish University Network of Educational Technology, 10.10.2019, 2019.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/19:00107783
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky Digitální technologie; vzdělávání učitelů; Česká republika; Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020
Klíčová slova anglicky Digital Technologies; Teacher training; Czech Republic; Digital Education Strategy until 2020
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 18. 3. 2020 17:22.
Anotace
Přednáška je zaměřena na vzdělávací systém a přípravu učitelů v České republice. Dále autor uvádí několik příkladů využití ICT v přípravě budoucích učitelů. Například implementace nového rámce pro vzdělávání učitelů - The European Framework for the Digital Competence of Educators (DigCompEdu). Autor kritizuje situaci, že v České republice neexistuje národní politika ani rámec pro ICT v počátečním vzdělávání učitelů.
Anotace česky
The lecture is focused on the education system and teacher trainingin the Czech Republic. Then the author presents a few examples of using ICT in preparing future teachers. For example, implementation a new framework for teacher training - The European Framework for the Digital Competence of Educators (DigCompEdu). The author criticizes the situation that in the Czech Republic there is no national policy or framework for ICT in initial teacher training.
Návaznosti
GA17-06152S, projekt VaVNázev: Digitální technologie v každodenním životě a učení studentů
Investor: Grantová agentura ČR, Digitální technologie v každodenním životě a učení studentů
VytisknoutZobrazeno: 10. 5. 2024 18:16