JANÍK, Tomáš, Jan SLAVÍK, Petr NAJVAR, Marcela JANÍKOVÁ a Martin RUSEK. 3A Content Focused Approach for Improving Instruction: Developing and Sharing Knowledge in Professional Communities. Online. In Janík, T., Dalehefte, I. M., & Zehetmeier, S. et al. Supporting Teachers: Improving Instruction. Münster: Waxmann, 2019. s. 55-76. ISBN 978-3-8309-4029-6. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název 3A Content Focused Approach for Improving Instruction: Developing and Sharing Knowledge in Professional Communities
Název česky Obsahově zaměřený přístup ke zkvalitňování výuky (3A): Rozvíjení a sdílení znalostí v profesních komunitách
Autoři JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí), Jan SLAVÍK (203 Česká republika, domácí), Petr NAJVAR (203 Česká republika, domácí), Marcela JANÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Martin RUSEK
Vydání Münster, Supporting Teachers: Improving Instruction, od s. 55-76, 22 s. 2019.
Nakladatel Waxmann
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/19:00107861
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-8309-4029-6
Klíčová slova česky učitelské vzdělávání; kvalita výuky; praxe
Klíčová slova anglicky teacher education; instructional quality; practice
Štítky topvydavatel
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 23. 3. 2020 15:49.
Anotace
In this chapter, we discuss why and how knowledge (about teaching and learning) should be shared within professional communities (of teachers). Building upon that, the 3A CFA approach is introduced as a means to (1) promote discussion about teaching and learning within professional communities of teachers, and (2) generate findings about teaching and learning that will enrich the knowledge base of the teaching profession.
Anotace česky
V kapitole je předložen výklad o tom, proč a jak v profesních komunitách učitelů rozvíjet znalosti o vyučování a učení. Je představen obsahově zaměřený přístup (3A), který umožňuje podporovat diskusi o vyučování a učení v profesních komunitách učitelů a generovat znalosti pro poznatkovou základnu učitelství.
Návaznosti
GA14-06480S, projekt VaVNázev: Utváření didaktického vědění pro zlepšení: rozvíjení kvality výuky
Investor: Grantová agentura ČR, Utváření didaktického vědění pro zlepšení: rozvíjení kvality výuky
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 10:25