KUNEŠ, Michal, Martin DOSEDLA, Jiří HRBÁČEK a Karel PICKA. Use of Apple iPad in Education in Primary Schools in the Czech Republic. In František Jakab. ICETA 2020 18th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. Danvers: IEEE. s. 370-375. ISBN 978-0-7381-2366-0. doi:10.1109/ICETA51985.2020.9379230. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Use of Apple iPad in Education in Primary Schools in the Czech Republic
Autoři KUNEŠ, Michal (203 Česká republika), Martin DOSEDLA (203 Česká republika, garant, domácí), Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, domácí) a Karel PICKA (203 Česká republika, domácí).
Vydání Danvers, ICETA 2020 18th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications, od s. 370-375, 6 s. 2020.
Nakladatel IEEE
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/20:00117971
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-0-7381-2366-0
Doi http://dx.doi.org/10.1109/ICETA51985.2020.9379230
Klíčová slova česky vzdělávání; tablety; školy
Klíčová slova anglicky education; tablets; school
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 15. 4. 2021 13:26.
Anotace
This study focuses on the use of Apple iPads in lessons in primary schools in the Czech Republic. Despite the fact that in Western countries, both the manner and the efficiency of the use of iPads in various educational stages are already being researched, there are no such studies thin the context of the Czech Republic. In this regard, this study provides yet unpublished and innovative findings.
Anotace česky
Tato studie se zaměřuje na používání Apple iPadů při výuce na základních školách v České republice. Navzdory skutečnosti, že v západních zemích je již zkoumán způsob a efektivita používání iPadů v různých vzdělávacích fázích, v kontextu České republiky takové studie neexistují. V tomto ohledu tato studie poskytuje dosud nepublikovaná a inovativní zjištění.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 01:47