Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1830237, author = {Gulová, Lenka and Kurowski, Martina and Trapl, František}, booktitle = {Sborník příspěvků XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu; Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku}, keywords = {inclusion; community; school management; support measures; situation analysis}, language = {cze}, isbn = {978-80-7392-367-9}, title = {Školní management jako určující prvek inkluze}, url = {https://webcentrum.muni.cz/media/3343087/capv-2021-sborni-k-prispevku-na-ceste-ke-spravedlnosti.pdf}, year = {2021} }
TY - CONF ID - 1830237 AU - Gulová, Lenka - Kurowski, Martina - Trapl, František PY - 2021 TI - Školní management jako určující prvek inkluze SN - 9788073923679 KW - inclusion KW - community KW - school management KW - support measures KW - situation analysis UR - https://webcentrum.muni.cz/media/3343087/capv-2021-sborni-k-prispevku-na-ceste-ke-spravedlnosti.pdf N2 - Cílem příspěvku je představit dílčí výsledky případové studie vesnické školy, která koncem 90. let 20. století jako jedna z prvních běžných základních škol začala začleňovat žáky s nejrůznějšími typy znevýhodnění. Cílem výzkumu bylo identifikovat klíčové momenty této transformace, analyzovat způsoby a formy vedení vesnické školy a souvislost s její inkluzivní vizí. Výsledky studie naznačují, že v našem případě je pro nastavení vize školy postava ředitelky stěžejním elementem celého procesu. ER -
GULOVÁ, Lenka, Martina KUROWSKI a František TRAPL. Školní management jako určující prvek inkluze. In \textit{Sborník příspěvků XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu; Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku}. 2021. ISBN~978-80-7392-367-9.
|