MAREŠ, Petr. Legitimacy. In Social Consequencies of a Change in an Ownership. Brno: Masarykova Universita, 1995, s. 53-69. není. ISBN 80-210-1204-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Legitimacy
Autoři MAREŠ, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Social Consequencies of a Change in an Ownership. s. 53-69, není, 1995.
Nakladatel Masarykova Universita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 80-210-1204-8
Klíčová slova anglicky social change; postcommunist;ownership;legitimacy;unemployment;
Štítky legitimacy, ownership, postcommunist, social change, Unemployment
Změnil Změnil: prof. PhDr. Petr Mareš, CSc., učo 2193. Změněno: 19. 6. 2009 21:02.
Anotace
Jde o výsledky výzkumu ve dvou privatizovaných podnicích, zaměřeného na změny v jejich organizační kultuře a na legitimitu privatizace i změn jejich organizační kultury.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 13:13