ŠVANDA, Libor. Využití aplikace Socrative při práci s autentickou lékařskou dokumentací. Příspěvek k tématu aktivizace studentů v hodinách lékařské terminologie. Online. In Aleš Beran, Šárka Blažková Sršňová, Jan Hřibal, Jana Bílková. Setkání jazykových ústavů lékařských fakult v ČR a SR na 1. LF UK dne 16. 9. 2019. Praha: Ústav dějin lékařství a cizích jazyků, 1. LF UK, 2022, s. 58-65. ISBN 978-80-11-01659-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití aplikace Socrative při práci s autentickou lékařskou dokumentací. Příspěvek k tématu aktivizace studentů v hodinách lékařské terminologie
Název anglicky Using the Socrative App for Teaching Medical Terminology through Analyzing Medical Records. How to Ecourage Students to Play an Active Part in Class
Autoři ŠVANDA, Libor.
Vydání Praha, Setkání jazykových ústavů lékařských fakult v ČR a SR na 1. LF UK dne 16. 9. 2019, od s. 58-65, 8 s. 2022.
Nakladatel Ústav dějin lékařství a cizích jazyků, 1. LF UK
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60202 Specific languages
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Stáhnout.
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
ISBN 978-80-11-01659-3
Klíčová slova česky aplikace Socrative, inovace ve vzdělávání, jazyková výuka, lékařská terminologie
Klíčová slova anglicky Socrative App, teaching innovation, language learning, medical terminology
Štítky Language for Specific Purposes, medical terminology
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Libor Švanda, Ph.D., učo 9978. Změněno: 3. 1. 2023 10:55.
Anotace
Používání moderních technologií a mobilních zařízení pozvolna proniká také do oblasti výuky lékařské terminologie. Aplikace Socrative představuje jeden z nástrojů, který má potenciál vtáhnout studenty do dění ve třídě. S jeho pomocí může učitel zapojit do diskuze nebo jiné aktivity všechny studenty a účinně vzbudit zájem i u těch, kteří při tradičním způsobu výuky zůstávali pasivní. Jeho hlavní výhodou je okamžitá zpětná vazba, kdy učitel sleduje postup studentů při řešení úkolů, na jejich odpovědi může ihned reagovat, pokládat doplňující otázky a moderovat diskuzi mezi studenty.
Anotace anglicky
Even the teaching of medical terminology is gradually integrating modern technologies and mobile devices. The use of tools such as the Socrative App increases students’ class participation, interaction, and engagement. It encourages them to join in discussions or other activities, and piques the interest of those who usually remain passive during traditional class work. The main advantage is the instant in-class feedback provided by the Socrative App: the teacher’s online monitoring of their students’s progress during the activity allows for immediate commentary, including asking additional questions and moderating discussion among students.
VytisknoutZobrazeno: 1. 5. 2024 00:20