b 2022

Let's Read in English. Using Graded Readers. Toolkit for Teachers of English

PODROUŽKOVÁ, Lucie; Pavla BUCHTOVÁ; Alena DOBROVOLNÁ; Michaela SEPEŠIOVÁ; Anna DOMIŃSKA et. al.

Základní údaje

Originální název

Let's Read in English. Using Graded Readers. Toolkit for Teachers of English

Název česky

Let's Read in English. Using Graded Readers. Toolkit for Teachers of English

Autoři

PODROUŽKOVÁ, Lucie; Pavla BUCHTOVÁ; Alena DOBROVOLNÁ; Michaela SEPEŠIOVÁ; Anna DOMIŃSKA a Zuzana STRAKOVÁ

Vydání

1st ed. Bratislava, 426 s. 2022

Nakladatel

Dr. Josef Raabe Slovensko, s. r. o

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Učebnice

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-8140-700-0

Klíčová slova česky

čtení v hodinách AJ, autentická četba, zjednodušená četba, volnočasové čtení, čtenářské dílny

Klíčová slova anglicky

reading in the EL classroom, authentic reading material, simplified reading, extensive reading, DEAR time

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 15. 2. 2023 20:59, Mgr. Lucie Podroužková, Ph.D.

Anotace

V originále

A toolkit for teachers of English at primary schools which contains both a theoretical framework and a series of lesson plans, activities and concrete tips for using graded readers to support pupils's language competence.

Česky

Příručka pro učitele AJ na základních školách, která představuje teoretický rámec i sérii konkrétních učebních plánů, aktivit a konkrétních tipů pro podporu jazykového rozvoje prostřednictvím zjednodušené četby v AJ.

Návaznosti

2020-1-SK01-KA201-078332-EN-RAABE, interní kód MU
Název: LIRE (Language Interpretation through REading)
Investor: Evropská unie, LIRE (Language Interpretation through REading), Strategická partnerství v oblasti vzdělávání, odborné přípravy a mládeže