BUDÍNOVÁ, Irena a Tomáš JANÍK. Jasnost a strukturovanost jako odpověď na problém snížené kognitivní efektivity: sčítání přirozených čísel s přechodem přes desítku. Online. In Janík, T., Slavík, J., Češková, T. Produktivní kultura vyučování a učení v didaktických kazuistikách. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2022, s. 29-52. Edice: Pedagogický výzkum v teorii a praxi. Svazek 50. ISBN 978-80-280-0241-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0241-2022. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{2251607, author = {Budínová, Irena and Janík, Tomáš}, address = {Brno}, booktitle = {Produktivní kultura vyučování a učení v didaktických kazuistikách}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0241-2022}, edition = {1. vydání}, editor = {Janík, T., Slavík, J., Češková, T.}, keywords = {pupils with reduced cognitive efficiency; addition of natural numbers; case study}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-280-0241-1}, pages = {29-52}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Jasnost a strukturovanost jako odpověď na problém snížené kognitivní efektivity: sčítání přirozených čísel s přechodem přes desítku.}, url = {https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2184}, year = {2022} }
TY - CHAP ID - 2251607 AU - Budínová, Irena - Janík, Tomáš PY - 2022 TI - Jasnost a strukturovanost jako odpověď na problém snížené kognitivní efektivity: sčítání přirozených čísel s přechodem přes desítku. VL - Edice: Pedagogický výzkum v teorii a praxi. Svazek 50 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788028002411 KW - pupils with reduced cognitive efficiency KW - addition of natural numbers KW - case study UR - https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2184 N2 - Kapitola pojednává o potížích žákyně se sníženou kognitivní efektivitou při osvojování si dovednosti sčítání s přechodem přes základ 10. Téma je teoreticky zpracováno v rovině didakticko-matematické a pedagogicko-psychologické. Je představena případová studie dívky s obtížemi pramenícími ve snížené kognitivní efektivitě. ER -
BUDÍNOVÁ, Irena a Tomáš JANÍK. Jasnost a strukturovanost jako odpověď na problém snížené kognitivní efektivity: sčítání přirozených čísel s přechodem přes desítku. Online. In Janík, T., Slavík, J., Češková, T. \textit{Produktivní kultura vyučování a učení v didaktických kazuistikách}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2022, s.~29-52. Edice: Pedagogický výzkum v teorii a praxi. Svazek 50. ISBN~978-80-280-0241-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0241-2022.
|